hétfő, szeptember 17, 2007

hosszu nap

reggel hatfajassal kellni szar erzes! 8ra beerni munkaba a "kartierbol" lehetetlen! munkaban unatkozni szar dolog. percengent munkat kerni fonoknenitol megszarabb. es aztan ha fel kuldenek 2 orankent a 7ik emeletre megnezni ha dolgoznak a munkasok az mar g*ciseg!

delutan vicces volt, foleg mikor cicat vittem latogatoba mas cicahoz. a forditonknak(cegtol) a cicajahoz. alltunk es melto tavolsagbol csodaltuk egymas macskajat! mert kulomben utaljak egymast! :P

aztan szupermarket parkolojaban nekimentek az automnak. semi baja nem lett azon kivul h en reszkettem az idegtol kb 2orat! es megcsak nem is volt az en hibam! pedig en aztan sok hulyeseget csinalok! a bacsi megy ki parkolobol, en szepen lassan utanna, es o megall a sarkon. gondoltam latni akarja kimehete. fraszt. o parkolni akart. de nem nezte meg h en vagyok vagy sem. en csak siman el kellet volna parologjak onnan. hirtelen a dudat sem talaltam. mikor meg vegul dudaltam.. (ez mind csak par masodperc ami kulomben sok sok percnek tunt) akkor megallt. de mar koccant! kis pocs. es meg nekem all h szerencsem h o lassan jott. hat szerencseje h nem lett baja az automnak! az a szerencse! es most sok kisipolt szo:
************************************************************

Nincsenek megjegyzések: