szerda, szeptember 12, 2007

kolozsvar

most kivetelesen kiabrandito volt!

pentek:

insomnia, unalmas. gazette, tele bena emberekkel, illetve rossz zenevel b*sztak el a kedvem. kozben a torzsvendegek ugyanott voltak ahol hagytam oket:
andi-szia
kis balf*sz-szia
andi-hogy vagy? reg lattalak
kis balf*sz- jaaajj, most bocs de alig tudok beszelni.. most egy olyan allapotban vagyok , olyan... olyan..

oke, ertem en. csakhogy elegem van az ilyenbol. koszii! mindenhol ott vannak.

* aztan eszembejut mennyire is utalom a cigizest. nagyon utalom. foleg azt a hulye gesztust foleg nok reszerol amikor nem tudnak tancolni, vagy kedvuk nincs vagy valami, es a tomegbe cigiznek. csak hogy mutogassak magukat. mert tobre ugysem kepesek. noss, en magabisztossag hianyanak tartom a cigizest. altalaban azok csinaljak akik nem tudnak mit kezdeni a kezukkel, vagy idejukkel. nem eleg magabisztosak ahoz h csak siman tancoljanak, vagy szoba alljanak valakivel, vagy csak legyenek ha epp nemjo a zene ahelyett h ringatnak magutan nagyon benan mikozbe cigiznek! meg ezt a szot is utalom.



szombat:
sajnos a felet ataludtuk... de estere mar ajandekkal a kezunkben megjelentunk a szulinapi bulira. borzaszto unalmas volt. kicsit valentin napos hangulat volt. mindneki parban.. kiveve az unnepeltet, laurat, a kocsogot, meg engem! na de ehez kepest eleg jol birtuk szinte a vegeig ;))


vasarnap:
probalok szoba allni az emberekkel.. egyik sem reagal a hivasaimra. sem a votl lakotarsaim, sem a tobbi par akivel szerettem volna talalkozni. ugyhogy potoltuk egy kis fotozassal. Laura csomo toktuti fotot csinalt rollam. ami nekem azert meglepo, mert nem emlekszem h lettvolna meg egy olyan aki fotozott volna es tetszett amit lattam. mostantol o lessz a szemelyes fotosom! minden foton tokeletesen nezek ki :D

aztan megvolt vegre a csoki torta eves, ami meg mindig mennyei! szerintem van benne valami kabito vagy nyugtato.. vagy nem tudom. de egyszeruen tokeletes. sajnos nem jott ossze az utanna tervezett szerelmesedes.. de attol meg mindig tokeletes volt!
uton haza elkapott az eso. ezert az angyalokba menekultunk. es ujjabb kiabrandulas. mar nagyon lepattant lett az egesz!koszos, budos, a falakon millio egy kiallitas nyom van, a fal szinte esik le, de Raoul meg mindig nem akar ujjitani.. hat csak maradjon igy. en talalok majd magamnak ujj torzshelyet!

hetfo:
bezsufolt talalkozas egy zsoltal. aki mellet ugy neztem ki mint egy 5 eves gyerek. aki tele van kepregeny rajzokkal, mesefilm hosokkel.. szines dolgokkal. rohogtem is magamban..

az ut hosszu volt, de nem hosszabb a hetvegenel! ez volt egyik rovid kis nyaralasom..

Nincsenek megjegyzések: