szerda, június 20, 2007

lotty nap

a mai napot is szepen el logtam.. nem csinaltam semmit. szo szerint semmit.. lottyoket ittam folyamatosan vaorsba..egyik teraszon, masik teraszon, matyi teren.. meg viragot is kaptam egy pasitol.. csak ugy. mert kedves volt. semmi unnep vagy valami extra.. hmm.. nem emlekszem h kaptam volna meg viragot egy snasszmezei napon.. igaz h a srac csak 2 eves volt, de tokeletesen vegezte a dolgat ;))

ja es azt meseltem h a multkor nagy siettemben.. mikor kesesben voltam a leadassal.. persze h pont azt a ruham akartam fel venni amit vasalni kell. nos. andi nem szokott vasalni. nem tud es nem is szokott! igen. le vasaltam a karom belso reszet. most van egy miniatur piramis a kezemen. fantasztikus. es nem valoszinu h el fog mulni mire el kezdek dolgozni! startbol meg ismerik a bena elszalt andit.. mar csak az nyugtat meg h a baratnem sem komplett.. es lehet nem nyilvanos, de muszaj el meseljem h a multkor a fulehez pillanat ragasztozta a kezet telefonostol.. :P legalab nem fognak unatkozni a kolegak.

Nincsenek megjegyzések: