szerda, június 27, 2007

divat fotok.. baratnom altal tervezett ruhakkal

hetvegen unnepeltunk a csajokkal.. aztan kezdodott ujjra a rohanas...


egyik baratnom diploma vedese rajtam mult es szinte a lelkemen szaradt! meg is igertemmagamnak h soha tobb ilyet nem vallalok.

cserebe viszont egesz jo divat fotokat csinaltam. mert a csaj divat tervezest vegez. es a tanarokat le nugozte a kis bemutato album amit csinaltam. ugyhogy legalab annyi jo volt az egeszben h jol ment a megvedes.


2 napig rohangaltam, alig aludtam.. idegbeteg lettem. 3 emberre nagyon ra formedtem. pedig en nehezen huzom fel magam annyira h valakit bantsak. de meg erte. szerintem.

es most kivetelesen nem en hagytam mindent utolso percre hanem a baratnem aki mikor el vitt magahoz fotozni ruhakat meg nem voltak fel varva a gombok a 14 ingre ami volt. foto model viszont volt. kert egyet az ugynoksegtol. eletemben eloszor fotoztam igazi modelt. es azt kell h mondjam h sosem gondoltam volna h ennyire konnyu dolgozni veluk. olyanok mint egy targy. tokeletesen all. es tudja mit akarsz es a fotok is nagyon konnyen jol sikerulnek. ;))

most kezdek viszont rohangalni a sajat diplomam utan.. amiket valojaban mar ki nyomtattam csak nem volt idom szinte egy hete h ertuk mennjek. holnap a fejemhez vagjak majd.. diploma vedes meg penteken. aztan kiallitas megnyito az expon. egy hetig tart majd. mindenkit szeretettel varunk! divat bemutato is lessz ha jol tudom..
szombaton egesz csalad fel jon majd kluzsura h lassak a kiallitast.. vicces lessz.. (na ezt a par nap kihagyast szepen ossze suritettem nehany szoba.. )

2 megjegyzés:

Felméri Péter írta...

jók ezek a fotók és szép ez a lány :)

andi írta...

a lany modell. muszaj neki szepnek lenni ;) afotok meg az ujjgepemnek es turelmemnek koszonhetok :P koszonnjuk a dicsereteket.