szerda, június 27, 2007

hosszu nap...

ma is hosszu nap volt.. fejem kb 17-tol faj.. diplomam holnap le kell adjam. es mar csak a penteki megvedes maradt! csinaltam fincsi spagettit.. tonhalas paradicsomos szosszal, sajtal a tetejen.. tokeletes volt. pont olyan finomra sikerult mint amilyet belgiumban csinaltam..

szombaton meg fel jon az egesz familia.. ki kene sikalni a lakast.. de semmi erom. majd holnap vagy penteken..


azt nem is meseltem h hetvegen.. egyik bulin talalkoztam dupla d legjobb haverevel. es mint altalaban andi tul sokat beszelt. borzaszto sokat.. na de tul elte.. kovetkezmenyei meg nem lettek. :D ugyhogy minden ok. lehet mostmar nem eleg ha a telefont tavolitom el magamtol mikor bulizok?!

es most megint arra a ket lehetetlen dologra vagyok amire kb most egy eve vagytam: h legyen megint az ami belgium elott volt.. vagy hogy mennjek latogatoban belgiumba es pont ugyanott, a mi lakasunkban, a mi szobankban lakjak. es talalkozzunk a jasiakkal.. es megint mindne jo legyen..

dehat igy szokott ez lenni: We allways want what we can't have!

Nincsenek megjegyzések: