szerda, május 30, 2007

only fools are enslaved by time and space..

hat..az ithon letem rovidebb lett mint gondoltam.. tegnap este szoltak h nekem suliba kell lennem szerda reggel 10kor. ugyhogy kozmetikussal kezdtem a napot..aztan gyors nagyi latogatas.. vasarlasi probalkozas.. de persze h fel varost korbe jartam h ra jojjek nem tetszik semmi.. aztan sietni pasimhoz.. 5 perc pihenes..aztan rohanas talalkozni ithoni baratnovel (agi) , rohanas vissza pasimhoz (mert ma volt szulinapja). melj levego.. es futas tovabb kedvenc uzletembe (aboriginal) vasarolni 3 szep ruhat, kolteni sok sok penzt.. es vissza pasihoz.. telefonalnak h siessek haza mert jott nagy neni latogatoba hozzam.. kozben anyu huz minden oldalrol h milyen kajat csinaljon nekem.. kozben diploman dolgozni h legyen mit vinni suliba..

nna. es most meg be fejeztem a dolgokat.. ulok es internetezek..miert is aludnek mikor mar csak 3 oram van..?

kulomben ma 2 nagy sztori volt a familiaban:
1. andi szoknyat hord.. onszantabol. ugyhogy anyu rogton vett is meg 3 ruhat h tuti legyen :D
2. andi booorzasztoan sovany! ez persze csak a csalad felfogasaban.. mert valojaban nem igy van..

viccesek voltak ahogy sorba mind ugyan azon csodalkoztak.. ;))

holnap borzaszto allapotban leszek 3 ora alvas utan.. de ez van.. komasan is tudok mukodni ;))

Nincsenek megjegyzések: