hétfő, május 21, 2007

az ugy volt hogy...

csutortokon..keso este kapok egy telefont hogy akarnek-e menni szebenbe mondjuk pentek reggel.. kb 5 percig gondolkodtam rajta..aztan arra jutottam hogy ha mar a suli fizet nekem mindent (szallas, kaja.. es most ugy nez ki h az ut arat is meg kapom..) akkor mar kar lenne nem menni! 4 evig en fizettem nekik. most kivetelesen nekem fizettek valamit! ugyhogy penteken el is huztam szebenbe.

eletemben eloszor:
- lattam szebent (pedig anyam hatarozottan tartja h en mar voltam..). turista fotok is lettek


- be segitettem egy utcai performance-be. szoval suli munka. de en nem vagyok ennyire nyilt az ismeretlenekkel h ilyet csinaljak.. most pedig osszejott..

(andi = a fotos.)
- en voltam az aki ismerte az utat mert a csaj akivel mentem meg nallam is joval a fold folott libegett valahol.. es azt sem tudta hogy jusson vissza a panziohoz...

- vettem reszt egy sulis akcion.. ami a kozonseget is bele vonja..


nna. kulomben tok tuti volt.. szeben mostmar (mondjak azok akik voltak a nagy valtozasok elott is) igazan szep varos..es tenyleg europai varosnak nez ki. a panzio is tokeletes volt.. kaja finom. mi kell ennel tobb?!?


daniel panzio.. itt szallasoltak el. es igen. ez itt/most a reklam helye


Nincsenek megjegyzések: