kedd, május 15, 2007

:D

az en baratnomben (akit ugy hivnak h laura) az a jo, h le erek a varosban.. es startbol csodalkozik mit feszt rinyaltam netten h szoknya meg ize.. mert jol nezek ki. aztan meg par perc es meg is gyozott arrol h egesz eletem szoknyaban kell toltsem! :D

kulomben egesz napom varosban toltottem.. es sok sok ember latott.. foleg olyan aki ismer.. es nem mertek rohogni rajtam! de mosolyogtak a bajussz alatt! ;)) voltam egy kiallitas megnyiton, meg egy roma koncerten.. korbe jartam a varost.. es most igy utolag csak az zavart be a napomban h rotott a cipom... a szoknya szoba sem jott.. azt hiszem eletemben eloszor tortenik olyan h nem zavar a szoknya..

es a ket esemenyben az a jo.. h rendesen be boroztunk ;)) kozben hivott a masik csaj bulizni, meg a volt internet szolgaltatonk... akinek nem lenne rossz nevet is talalni.. es ugy nez ki h nem tudok ellenalni.. vagy? hmm... nem.. megsem.. en meg probaltam.. egyszeruen imadok tancolni. ez van.

Nincsenek megjegyzések: