vasárnap, november 16, 2008

teny

minden cd/dvd ami tartalmaz csak dupla d-re utalo kepeket vagy akarmilyen file-t, el van romolva ha lehet ezt igy nevezni. a gepem nemcsak hogy nem nyitja meg, de kiakad teljesen es minimum 2 restart szukseges a tovabbi mukodeshez.

ezzel nem is lenne baj, sot! de igy a tobbi dolgokat sem hasznalhatom amik a cd/dvd-n vannak.
ez gaz

ja es valamiert eltunt minden 2005-os fotom. nem talaltam egy olyat sem ahol latszana az arcom mikor szoke voltam. furcsa. nagyon furcsa.
valojaban csak azert akartam volna ezeket megtalalni, mert most kitalaltam megint befestem a hajam szokere. csak mindenki ellenzi.
kozben meg kitalaltam hogy nincs olyan frizko ami hosszu es nem gondor/ hullamos haj szoken es jol nezzen ki. ugyhogy nagyobb a bibi. es lemondok a szokerol.
vagy kiprobalom a szoket, es ha nagyon utalom, 1 honapra ra befestem az egeszet eloszor narancssargara, aztan lilara, es vegul csoki barnaba.
lehet ez lenne a legerdekesebb megoldas.
aha.

ha vannak jobb otleteitek lelkesen fogadom! foleg ha van olyan aki ismert 2005-ben es emlekszik hogy neztem ki szoken ;))

Nincsenek megjegyzések: