szerda, november 12, 2008

osszetorten


az van.. hogy 1x regen mondta nekem valaki (lehet nem emlekszik ra, de en nagyon tisztan hallom naponta az agyamban) hogy nem is vagyok foto muvesz. az igazi muvesz az naponta alkot. feltesz maganak temakat.. ha napokig nem alszik akkor is van ra ideje es megcsinalja. a muvesz alkot, nem sirankozik. a muvesz nem hibaztatja az idohianyt ha nem csinal meg egy munkat. a muvesz alkot barmit, barmikor. a muvesz nem erzi jol magat ha nem alkot. (azzal nincs is gond. mert nem erzem jol magam..) a muvesz nem csak a kotelezo dolgokat alkotja meg. a muvesz nem csak az iskolai/egyetemi temakat csinalja meg. a muvesz alkot!

rovidebben: lehet nem vagyok muvesz? nem vagyok fotos?

mindenki mar sokat sokat dolgozott az utobbi idoben. csak en hanyagoltam el magam teljesen. es most hiaba hibaztatnam a varost, es hiaba mondanam hogy ebben a varosban sosem alkottam. barhol lehet, barmikor, barmit. csak csinalni kell.

Nincsenek megjegyzések: