péntek, május 02, 2008

meg egy kis aprosag

voltam fogorvosnal.. hogy mivel kinoztak meg inkabb hadjuk...
de.
(mivel az en dokim nem volt, most egy praktizansa hozta helyre a "dolgokat") szeretem a doki kezenek a szagat. ez a doki most egy pasi volt. es az a kellemes reggeli szaga volt.. az a tiszta borszag. :P ez most nagyon hulyeul hangzik.. de ez kicsit olyan mint ahogy mas szereti a kisbababor szagat.
nahat. szerintem a tiszta pasiborszag messze kellemesebb mint a babake.
elottem volt az egesz reggeli szertartasa: lustalkodas maximalisan (kesett is) mosdas, valami kaja.. minimalis.. narancsle. kezmosas, rohanas munkaba.
masreszt. nem volt kellemes mikor egy 2 meteres pasi turkal a szamban. mivel hogy en azert szeretem a sajat dokim, mert o no. es mert kicsi. es lehet hulyeseg, de szerintem jobban hozzafer a fogakhoz. meg kulombenis. most meg elottem termett egy bazinagy ember aki probal kijavitani egy aprocsaka hibat en kicsi szamban.
kulomben meg tokjo munkat vegzett! lehet megyek hozza maskoris. :P

Nincsenek megjegyzések: