vasárnap, május 11, 2008

alom vagy sem

az a vicces, hogy almaimban, nem valtoznak a helyek. es nem valtoznak a szereplok. ha peldaul az Inszomniaba megyek teazni, tuti ugy nez ki mint par honappal ezelotti almomban. persze teljesen mas mint igaziba. es a szereplok is ugyanazok. es ugyanot latom oket. sot. torteneteket folyatok egyik naprol a masikra.

emlekszem egy idoben, volt olyan hogy nem tudtam eldonteni hogy almodtam vagy megis csinaltam valamit. ami eleg gaz mert nem magyarazhatom el egyetemen pl vagy ismerosnek, miert nem adtam at valamit amit kert. vagy miert nem beszeltunk meg dolgokat.
volt olyan hogy megalmodtam muveimet. vagy csak a szineit. volt hogy megalmodtam a kritikat hozza. es volt mar olyan is hogy feltem vissza aludni mert felelmetes almom igyis ugyis folytatodott, meg akkor is ha egy egesz nap telt el kozben.

vicces. nagyon vicces. de ez most azt jelenti hogy lassan tudathasadasom lessz?!?

Nincsenek megjegyzések: