kedd, február 21, 2006

par reszlet amit a multkor kihagytam:a buszon kolozsvarrol pestre volt legalabb 6 kis szagos zsak...nem tom mi masnak hivni oket...buzlott az egesz busz...es h meg erdekesebb legyen a dolog, elottem ult 2 noszemely akinek megvolt az a rosz szokasuk h uton parfumezzek magukat...startbol ferfordult a gyomrom...de tuleltem...ja, es hullot a hajuk.
a vamosok meg ma sem ertem minek pislogtak ram olyan szepen...egyszeruen almos voltam..akkor ebredtem fel!logikus h pislogok sok fenynel..na mind1.
a pesti buszon amivel tovabb mentunk liege-ig, kb 10 ember volt es ossze szedtek a tobbit az uton ossze vissza varosokbol...es meg valami ..mikor pestre ertunk, raneztem az oramra..nem lehet meg pest(pedig felismertem) mert meg nincs csak 8:15..es aludtam tovabb...hat persze h pzst volt..csak megalt az oram..
az uton egyik felszedt ember..egy vegtelenul undorito neger volt..aki csamcsogva evett majdnem egesz uton..es a hanyinger jott ram csak a hangoktol amiket kiadott magabol..nem mertem oda se nezni h mit eszik..
hatul..1 kis angol parocska ult..az 5 honapos gyerekukkel...nekem igy olyan gyerek kell: egesz éà oras uton aligha 1x szolalt meg..akkor is csak mig enni kapott(most kiraly megint azt fogja mondani h ketyeg a biologiai oram..de akkor is vegtelenul aranyos 1 gyerek volt!).
miutan megtudtam h esely nincs megtalalni az embert aki berbe adta a lakasunk, a kocsog felhivta Liege-ben a haverjet(az egyetlen jo dolog ebben az emberben az h van sok ismerose) es elmentunk hozza..tok tuti lakasban lakik..amit mar mondtam h a fonoke fizeti...es h a fonokenek 1 touareg a munka autoja..es 1 porche a hetvegi auto...lenyegtelen..vele nem talalkoztunk.
ezzel az ismerossel vegig setaltuk a varost..h vissza setaljunk..a varos masik reszere ahol o lakott..es aztan megint vissza..ahol mi lakunk..mert vegul is sikerult beszelni kozben a tulajjal..
mikor leultunk vegre a lakasunkban...ugydontottunk kisikaljuk az egeszett...nem csak mert kosz volt, hanem mert rankjott a homvagy..es elmentem fertotlnitot vasarolni..had ne mondjam ezeknel nem letezik a dolestos...andirol amit tudni kell..h tipikus domestos manias..na mind 1...bevasaroltam kajat..meg breffet...es meg kb 2 oraig..ejszaka kozepen..mi meg takaritottnk..es kiderult h a kocsog nem is olyan kocsog..mert egyutt takaritottunk..
volt 1 csomo kaja maradek ossze vissza..hutoben tojas stb...es mikor meg kimostunk..hadd ne mondjam h hajat.;illetve szort talaltunk...de ezen is tul vagyunk..mert a konyhaban minden ragyog :D .. mivel a konyhat jobban szeretyuk a szobanal...a szobanak kicsit depresszios kinezete van... kicsit korhaz...2 feher racsos agy..2 feher szekreny...es 1 ablak...meg kagylo tukorrel
az utolso vagyis a masodik emeleten lakunk, ahol a szoba van,konyha kulon bejarattal, es wc,illetve zuhanyzo ugyancsak kulon bejarattal...
az epuletben meg 3 neger lakik, 1ik engedett be, masik adott kapu kulcsot, es a harmadik Amaible..aki nagyon amaible!aszem az a karbantarto..vagy ilyesmi..
na kb ennyi
foj.kov.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

huha,...kiralycsemege :))