szombat, február 18, 2006

Es most kezdjem az elejerol:
elbucsuztattak a csajok a kiraly,a muvesz,meg a dama.az utolso olelesnel mar nagyon elerzekznyulmtem ugyhogy felsiettem a buszra...ok meg integettek mig lattak..en meg vissza...' liba :P
aztan jottek sorba a rossz hirek: ahogy felszaltam, a kocsog szolt h o nem tudja a cimet ahol le van foglalva a lakas...sot, az ember telefon sza,at sem tudta...
a buszba filmztunk..es mi met?na mi? just married...es megint rajottem h egyhamar nem akarok pasit latni magam korul...a nyalas balfasszsag utan...egy horror...hiper szuper jovoben jatco szarsag...lenyegtelen...vegig aludtam...a vamnal meg ki kellet szaljak a vamosnak...es miert?na miert?h nezzenek fel orat es tudassak velem:ta-ai schimbat mult in bine.es pislogtak szepzn ram.a magyar vamos is bizgeralt...ekkor mar a sofor rohogott rajta hatul...
pesten vartunk kb 1 orat a buszra...
pestrol..kb 17 orat birtam az utat..onnan mar zsibbattam...
reggel ide ertunk..az ido is 1et erzett velunk: esett az eso...de elmentunk a kocsog 1ik baratjahoz...tok tuti lakasban lakik...a fonoke haza akinek had ne mondjam touareg a munka kocsija...
aztan bejartuk az egesz varost...a labam szakad le..es a lakast is megtalaltuk kozben...most megyuk vissza oda..a varos masik vegebe...es asztan vissza a csomagokert ha minden rendbe..es vissza oda...szal most megyek mert varnak..es majd kesobb reszlatesebben meselek :P
udv mindenkinek
ui: ez az a varos ahol eletem vegeig el tudnek elni..happily ever after :D

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

SZOVAL:
orulunk, hogy megerkeztek jol...agi szolt az apukadnak, hogy minden ok veled... mindenki puszil...
mi voltunk ma expo-n, lejartuk a labunkat
bovebb informaciokat kerunk azzal kapcsolatban, hogy hol mikor es mennyit tudsz netezni...mikor fogsz telefonkartyat venni...es mi a szamod... es milyen a lakas...kepek!!!!..., meg meg amit itthon megbeszeltunk a masik nemre vonatkozolag ;)

UI:
BELA nem akarja a fincsi rantotthust enni!

Névtelen írta...

sziiia andika!

Névtelen írta...

hihi!minden jo ha a vege jo...bar ez az eleje... :) fasza h teccik a hely,talan meg tobbet is maradsz a tervezettnel :P VAROK SOK SOK FOTOT!!! a varossal ,szep helyekkel stb stb... ja,amugy itthon semmi valtozas...ugyanaz a kolozsvari kisvarosi elet :D kis emberek,kis nyusgezs :P ja,es voltam Debrecenben a heten,mutteromnal,valtoznak az idok...de azert nem volt rossz.majd amiokr meg irsz,irok en is :P

Névtelen írta...

18 orai alvas utan arra ebredjek,hogy dedukcio alapjan kikovetkeztessem,hogy EN A DAMA????hatt,lehet,vissza kene fekudjek aludni?:)