szerda, március 30, 2011

az aki nem erdemli meg egy post-om sem..

elegem vanhogy meg ennyi ido utan is mind probal valahogy beferkozni az eletembe. utalom hogy latogatja sunyiba nagyim aki mikor vegre talan nagy nehezen felfogta hogy o mar nem lesz es nem bekulunk ki, akkor lesz egy latogatoja aki lehet azt sugalja hogy van remenj. idiota.
utalom hogy ha lat skype- on (merthogy skype-on vagy online vagy offline lehet lenni, nem lehet szemelyreszabottan csinalni a dolgot, vagy ha igen legyen szives valaki elmondani nekem is hogy mukodik) akkor probal neha napja beszelni hozzam. es azt hiszi jajj de jo erdeklodhet a munkahelyeim utan meg stb. 

ne gondolja azt hogy lehetunk cimbik. mert nem lehetunk! egyszeruen vege. en sem akarok tudni rolla semmit, a tobbi meg sajat problemaja. ne add-eljen facebook-on. ha a testveret nem fogadtam el ismerosnek majd ot elfogadom?!

vege.

6 megjegyzés:

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

te most kirol beszelsz? a volt pasidrol?

amugy erdekes ezt igy visszaolvasni, ahogy leirod, en is hasonlo dolgokat muveltem, es most igy elolvasva, utolag jovok ra, mekkora f*sz voltam.

a legjobb orvossag erre az en (azaz a kontaktust fenntartani probalo fel) szemszogebol nezve: kell engedni hogy bontakozzon ki, es egyszer csak egy lehetetlen helyzetbe fogja talalni magat, esz magatol visszakozik

amugy eleg gyanus amiket irsz, azt a benyomast kelted, hogy azert ereztel valamit iranta. vagy meg mindig erzel

andi írta...

:) nem erzek mar iranta semmit. neha talalok fotokat rollunk es csak arra tudok gondolni mit is akartam en tolle?! nagyon 2 kulombozo vilag vagyunk..

de mar eltelt tobb mint egy ev! lassan ketto. nekem cseppett sem hianyzik. elajandekoztam csomo cuccot amit tolle kaptam.. ami maradt az csak azert hogy emlekezzek a rosz reszere. de mar arra sem vagyok kivancsi.

es az hogy szakitottam vele.. hat az volt eletem egyik legjobb dontese! ez 100% tuti! :) barmikor ujra ugyanugy csinalnam seperc alatt!

azt szoktam mondani az ember nem valtozik, viszont fejlodik. hat en sokat sejlodtem. o nem tudom. de tanultam sokat az elmult 3 evben. ennek igy kelett lennie. pont igy es egy hajszallal sem maskepp. :)

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

csak en vagyok igy vele, vagy pedig... van ennek amit utoljara irtal, egy olyan toltete, hogy, ha egeszen veletlenul megiscsak a volt pasid vagyok, akkor jol ertsem mar meg vegre az uzenetet? :)

andi írta...

nincs :))) nem allt szandekomban. en rad valamiert nem gyanakodtam..

de ha azt mondom nem lehetsz o mert nem, akkor naiv vagyok.
ha azt mondom az vagy, akkor mar maniam lett.

maradjunk annyiban hogy erre pont epp nem gondoltam :)

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

hat ezt jol kimagyaraztad. mindenre gondoltal.
amugy meg, tudom nem fogod keszpenznek venni, de biztosithatlak, nem vagyok az.

andi írta...

en elhiszem :)