hétfő, november 01, 2010

halloween

utalom az olyan napokat mint halloween. persze szep hogy meglatohatjuk a rokonokat temetoben.. viragok meg mecses meg minden.. (meg mindig nem vittem a beigert palinkat tatam sirjara..pedig meg a hatat gyurmaztam a labaimmal mikor ezt igertette velem)

valojaban azt utalom hogy sosincs kivel elmenjek a tipikus unalmas bulikra. valojaban csak kiakadtam kicsit azt hiszem.. utalom hogy mindig egyedul kell legyek.. eleg volt. komolyan. mar vagy 7 eve parkapcsolatbol parkapcsolatba.. nem akarok pasit cserelni. mert a tav dolgon kivul tokeletes..

arra vagyom mar hogy valtozzon a helyzet. hogy mindig legyen melettem valaki.

ja es nagyon utalom hogy nincsenek baratnoim. illetve vannak.. de azokat is tav kapcsolatnak neveznem.. mind mas varosban vannak.. az is aki gyakorlatilag nem.. hianyzik hogy legyen kivel pletyozni. akivel talalkozni neha csak ugy. a semmi kedveert..

utalok egyedul lenni. nagyon utalok...

1 megjegyzés:

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

no végre andi írt újra :)

ne vedd offenzíven, de gondolkodtál azon, hogy ha nem táv lenne, akkor lehet már nem is lenne annyira tökéletes?