szombat, november 21, 2009

6 oras tanc szeminarium

igen. az volt ma. 6 oran keresztul. volt ott foxtrott, samba, tango, es egy rakas passo doble. ami nagyon szep es jo, de eleg nehez egy ora alatt megtanulni.. nade tudok nagyabol (ez egy kicsit extrem..) ugy tancolni mint a profik a spanyol bikaviadal zenere :P




ma viszont eleg koran ebredtem.. 6:30kor. nem mert olyan koran kezdodott a tanc, hanem mert volt egy remalmom.. ezt most nem meselem el mert igy is eleg patetikus vagyok.
nah aztan turiztam anyuval 3 tokjo dzseki(igy hivjak ezt magyarul vagy csak roman/magyak kombinacio ez is?) szeruseget :P igaz hogy telit kerestunk, nade az ember mindig annak orul ami van :D


kovetkezett a tanc, ahol kifogtam az egyik legbenabb tancost, aztan szerencsetlenkedtem..


draga pasim meg ma bulizik.. ugyhogy folytatom a munkam.. ami most valami eskuvoi fotokat (amiket nem en keszitettem) at kell dolgoznom egy album formatumra.. nagyon rondak ezek az emberek.. de legalabb egymasra talaltak.

2 megjegyzés:

Hej mi a kő Tyukapó, kend? írta...

méghogy rondák... hú de gonosz vagy, nem semmi :). most büntetésül engedd meg, hogy én legyek az.
nem is vagy annyira kövér ... :D azaz egyáltalán nem vagy az, nappersze ha aktuálisak :D

azt mondtam nem is olvasom többé a blogodat, hát most akkor töredelmesen be kell vallanom, hazudtam :). olvastam, sőőt, mint láthatod, hozzá is szoltam. igaz egy kicsit módosult tudatállapotban... de hát ez azt hiszem egy teljesen más kérdéskőrhöz tartozik.

andi írta...

nahat. miert is volt az hogy nem olvasod a blogom? es most mi volt a valtozas ami kihozta beloled a commentet? lemaradtam valamirol vagy csak megint szoke vagyok?