péntek, szeptember 04, 2009

es ujra itt

megint itt ulok a leptopommal ahelyett hogy uton lennek magyarorszag fele. hogy miert? mert ugy volt lessz kis rovid kirandulas. egy darab baratne megbetegedett. ezert elhalsztottam..
aztan ugy gondoltam tul sok ido. es kellemes delutani program lenne.. ugyhogy tegnap fodraszatban hivtam a fodraszom. mert o ugyis baratno. kozelibb mint egy fodrasz. anno az ex unokatestverevel jart jo par evig. ugyhogy eleg gyakran volt csaladi kozos programunk. (kozben o is ott hagyta, pedig nekik bonyolultabb mert tobb kozos befektetesuk is volt, mint pl az auto.)
minden szep es jo letvolna, haza ertem idoben, atoltoztem, kaja.. aztan felhiv telefonon hogy lebetegedett es alig el.
na fasza.
nem kellemes erzes tudni hogy nincs egy kib*szodt ismeros minimum, hogy ne kerjek tul sokat ha azt mondom barat. ebben a kis pocs varosban ahoz hogy valakinek sikeruljon kiruccanni.
most egy kicsit egyedulnek erzem magam. na de ezert is akarok elmenni a vilag vegere. mar alig varom!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

megint mesz el ausztraliaba? na neee ...

andi írta...

hat csak probalok. de ha nem sikerul.. akkor is el kell szaladjak valahova.. valahova nagyon messze..