vasárnap, október 19, 2008

faraszto, nagyon faraszto

meg csak egy hete volt az hogy szabin voltam.. mondjuk ahoz kepest szerintem eleg jol birom a 12 ora munkazast.. de tegnapra mar nagyon faradt lettem. ma is eleg koran kelltem.. mert kb 7:25tol csomoszor megebredtem hogy a francba el kestem.. aztan rajottem hogy vasarnap.. aztan arra is hogy tul koran van.. ugyhogy meg aludtam ra parat.. es most megyek valami legnemtommi repulos talalkozora.. csak ugy. fotozni. magamnak. :)

kulomben tegnap nagyon sokat dolgoztunk a web oldalon. amit most reklamozni fogok :P ez kerem szepen a Become Gorgeous Community. Ami azt jelenti hogy be lehet jelentkezni, blogolni, foto albumokat csinalni, kerdoiveket vagy hogy hivjak amikre szavazatokat lehet kapni, es igy tovabb. Szoval mindent amit egy Community-ben lehet csinalni. Foleg olyan csajoknak ajanlom akik divat es trend maniasok. vagy csak siman szeretnek szepek lenni! Meg mindenki masnak akinek nincs jobb dolga mintsem interneten ullni! ;) Jo hely!

Nincsenek megjegyzések: