péntek, február 01, 2008

hiper-erzekeny

most az van, hogy az osszes vitalitas tartalekom kifogyott.. illetve az osszes onbizalmam valahol minuszban jar...

tudom, kulsorol nem latszik egyiksem. de az van hogy most nagy semminek erzemmagam. mert az is vagyok. amit csinalok nem nagy durranas. kornyezetem nem erti mi van velem. nem is fogom elmagyarazni nekik. nem ertenek meg. pesszimizmusom tulszarnyal mindent.. siras kornyekez naponta minimum 5x. es nem szolok senkinek mert azt mondjak majd megint hogy folyton sirankozom. es ettol csak rosszabb az egesz, mert magamban tartom es eszem magam rajta.kornyezet valtozasra lenne szuksegem. azt hiszem. vagy nemtom. lehetne mar tavasz. altalaban olyankor szerelmes vagyok..

lassuk csak.. tavaj a kis dj osztajtarsam volt.. azelott dupla d.. azelott... kis nemet pasi aki galeriat nyitott kolozsvaron.. elotte meg ... hmmm.. nem is tudom.. talan kis srac bulikrol akit csak 3ad even ismertem meg. azelott osztajelso pasiba... es igy tovabb..

na vissza. nem tudom mit is kene csinalnom.. mert semmihez sincs kedvem. csak max beulni gep ele filmezni mig elalszok anelkul hogy eszre vennem es kozben agyon tomom magam csokival.

utalom hogy minden a penztol fugg. es utalom hogy kocsihoz vagyok kotve. ez az egyetlen de hatalmas nagy problemam ezzel a hazzal.

Nincsenek megjegyzések: